مدیریت پشتیبانی : 09390685846
مدیریت فروش : 09195280670

گیمز5 بستری مناسب جهت سرور های شما

بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت


قوانین و شرایط استفاده


1- شرایط

با سفارش هر یک از سرویس های گیمز5 موافقت خود را با شرایط و ضوابط موجود اعلام نموده اید و تابع پیروی از آن ها هستید بنابراین پیش از سفارش سرویس قوانین را به طور کامل مطالعه نمایید.

تمام سرویس ها همان گونه که تعریف شده اند ارائه میشوند و امکان تغییر و یا custom کردن سرویس وجود ندارد.

تمام سرویس های ارائه شده به شرط اجاره می باشد و مشتری حق هیچگونه فروش سرویس و یا پورت را ندارد، این کار خلاف قوانین بوده و در صورت مشاهده در اسرع وقت سرویس مذکور مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده هرگونه تبلیغات غیر مجاز، مانند : آیپی دیگر ارائه دهندگان ، به جز آی پی سرور های گیمز5 و ... سرویس مورد نظر به صورت دائم مسدود و برای آزاد سازی باید بسته به مدت و حجم تبلیغات انجام شده، جریمه پرداخت شود.


2- خدمات و پایداری

گیمز5 تمام تلاش معقول و منطقی خود را ارائه سرویس های پایدار و مستمر انجام می دهد.

گیمز5 مسئولیتی در بوجود آمدن تاخیرهای ناخواسته و از دست رفتن داده ها خارج از کنترل، ویا خطاها و اشتباهات انجام شده از سمت کاربران ندارد.

همچنین گیمز5 تعهدی در خسارات ناشی از حوادث طبیعی و ناخواسته شامل شورش های مدنی، سیل، خشکسالی،آتش سوزی،جنگ و قانون های تحمیلی ندارد.

گیمز5 قادر به کنترل کامل اطلاعات جابجا شده نمی باشد وجلوگیری از انتشار هر گونه محتوای نادرست، توهین آمیز، مبهم، اتهام و… را بر عهده نمی گیرد.

تعمیر، نگهداری و بروز رسانی سخت افزار و نرم افزارهای تحت شبکه امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است به موقت جهت تغییرات لازم سرویس ها در دسترس نباشند.

گیمز5 تمام تلاش خود را در جهت اعلام مدت مشخص در صورت لزوم برای تغییرات به کاربران انجام می دهد اما هیچگونه مسئولیتی در قبال تعلیق سرویس در چنین شرایطی ندارد.


3- محتوای ممنوع

مشتریان باید تابع مقررات موجود در شبکه ارتباطات و اطلاعات کشور و برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران رفتار نمایند.

لیستی از موارد غیرقانونی بصورت زیر می باشد:

پخش و گسترش و دانلود آثار شامل کپی رایت به طور غیرقانونی اعم از هر گونه فیلم، صدا، موسیقی و … هر گونه استفاده از پروکسی در تمام سرویس های گیمز5 مجاز نمی باشد

در صورت استفاده از سرویس های proxy در مرحله اول هشدار و سرویس تعلیق موقت خواهد شد و در مرحله دوم سرویس شما مسدود و به طور کامل جمع آوری می شود.

وجود محتوای توهین آمیز به هر نوع و شکل موجود و یا وجود ادعای نادرست، اتهام و ایجاد تصویر منفی علیه فرد، کسب وکار، محصول، گروه، شرکت، دولت یا ملت شامل مسدودیت سرویس شما خواهد شد.

گیمز5 در صورت مشاهده تخلف، مجاز است بدون اطلاع قبلی مجاز به حذف مطالب، پیام ها و هر گونه محتوای غیر مجاز می باشد.

مشتری موظف به پرداخت تمام هزینه های ناشی از نقض و یا عدم رعایت قوانین ارتباطات و اطلاعات بین المللی و کشوری می باشد.


4- دامنه

گیمز5 در ثبت دامنه به عنوان واسطه پرداخت و ثبت کننده وارد خواهد شد و تمام تلاش خود را در جهت ثبت و تغییر سریع اطلاعات و یا عدم نمایش آن ها می نماید اما مشکلات ناشی از دیرکرد و یا مشکل در عملکرد تنظیمات دامنه به مرکز ثبت کننده دامنه مربوط می شود و در صورت بروز مشکل گیمز5 تضمینی در جهت رفع آن ندارد.


5- محتوای بزرگسالان

تنها اجازه انتشار مطالب حقوقی و علمی مربوط به بزرگسالان وجود دارد اما انتشار و نمایش تصاویر و یا ویدئوهای جنسی و مستهجن کودکان و زنان تحت هر عنوانی غیرقانونی و غیرمجاز می باشد.


6- سرور و منابع

شما توافق می نمایید هرگونه تلاش برای تضعیف و یا آسیب رسانی از سمت شما و یا سرویس شما به هر یک از سرورهای ما اکیدا ممنوع می باشد و در صورت تلاش در این زمینه سرویس شما جمع آوری میشود.

در صورت بیش از حد استفاده ار منابع سرور سرویس شما بلافاصله و بدون اطلاع قبلی غیرفعال خواهد شد.

شما حداکثر مجاز به استفاده از10% کل منابع سرور در سرویس های اشتراکی هستید.

هرگونه تلاش برای DDOS به سرورهای گیمز5 ممنوع و در صورت وقوع تمام تخلفات مشکوک قاطعانه بررسی خواهد شد و حذف سرویس را در پی خواهد داشت.

گیمز5 مجاز به حذف ویا تغییر در نرم افزارهای مشکوک و مضر که سلامت عملکرد کلی سرور را مختل می نماید، می باشد.

هر گونه بی احترامی به کارکنان گیمز5 از نوع مکتوب و یا تلفنی منجر به جمع آوری سرویس بدون هیچ هزینه بازگشت خواهد شد.

در صورت استفاده بیش از مقدار مجاز از پهنای باند، سرویس شما مسدود می شود.

در این صورت باید سرویس خود را به بسته بالاتر ارتقا دهید و یا تا ابتدای ماه میلادی برای reset شدن پهنای باند منتظر بماید.

اتمام پهنای باند تحت هر عنوانی مانند مشکل در امنیت سایت و ایمیل، وجود حفره امنیتی در سیستم عامل و یا نرم افزارهای نصب شده، مشکل در سرویس های موجود در سرور و… مسئولیتی برای گیمز5 ایجاد نمی نماید وشما برای ادامه استفاده از سرویس دهی باید پهنای باند سرویس خود را ارتقا دهید.

پهنای باند نامحدود، به این معنا که شا مجاز به استفاده از 15% کل پهنای باند مجاز سرور در سرویس های اشتراکی می باشد.

در صورت استفاده بیش از حد از پهنای باند به ما اخطار داده خواهد شد و در صورت تداوم مشکل شما باید از سرویس های اختصاصی استفاده نمایید.


7- ایمیل های تجاری- تبلیغاتی

ارسال ایمیل انبوه و هرزنامه تحت هر عنوانی اکیدا ممنوع می باشد و در صورت اقدام به ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی سرویس شما بدون اطلاع قبلی مسدود می شود.

شما مجاز به ارسال 100 ایمیل در ساعت و 1000 ایمیل در روز در سرویس های اشتراکی میباشید.

در صورت ارسال spam و ایمیل انبوه و بسته شدن IP سرور اکانت خاطی باید خسارت مشکل بوجود آمده برای سرور و سایر اکانت های روی سرور را متقبل شود.

در سرورهای مجازی و اختصاصی مجاز به ارسال 3600 در ساعت می باشید. در صورت ارسال ایمیل از سرور و block شدن IP سرور شما گیمز5 مسئولیتی در پیگیری و رفع مشکل ندارد و رفع مشکل IP شامل هزینه جبران خسارت IP مسدود شده می باشد.


8- پشتیبان گیری

گیمز5 تلاش های معقول و منطقی برای محافظت و پشتیبان گیری داده ها را برای مشتریان به طور منظم در سرویس های اشتراکی بصورت هفتگی انجام میدهد، با این حال،گیمز5 وجود، سلامت ، نظم خدمات پشتیبان گیری سرویس ها را تضمین نمی کند و در نتیجه مسئولیت backup گیری بر عهده کاربر می باشد و در صورت عدم وجود backup هیچ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود.

اکانت های بالاتر از 3G در سرویس های اشتراکی شامل سرویس backup گیری هفتگی نمی باشند و سرورهای مجازی و اختصاصی نیز باید شخصا نسبت به backup گیری و نگهداری آن در جایی غیر از گیمز5 اقدام نمایند تا در زمان مشکل احتمالی امکان استفاده از آن ها وجود دشته باشد.

حفظ و نگهداری اطلاعات و تهیه Backup از سرور برعهده مشتری می باشد و در صورت نیاز به تعویض Hard معیوب، کپی کردن اطلاعات، تغییرات در پارتیشن بندی Hard سرور، rebuild کردن سرور و یا تغییرات Raid و یا هرگونه تغییرات سخت افزاری دیگر؛ کاربر باید از اطلاعات Backup ای در محلی مناسب و خارج از سرور نگهداری نماید و گیمز5 مسئولیتی در عواقب ناشی از تغییرات سخت افزاری بروی اطلاعات سرور نخواهد داشت.


9- پرداخت

پس از سفارش سرویس تنها 5 روز کاری فرصت پرداخت فاکتور ایجاد شده وجود دارد و پس از آن سفارش شما لغو می شود.

کاربران در تاریخ سررسید باید سرویس خود را تمدید نمایند در غیر اینصورت در صورت لغو سرویس و حذف آن هیچ اعتراضی مسموع نخواهد بود. گیمز5 تمام تلاش خود را در جهت یادآوری پرداخت فاکتور سرویس پیش از تاریخ سررسید از طریق ایمیل و سیستم پورتال کاربری خواهد نمود.

گیمز5 تحت هیچ شرایطی، امکان بازگشت وجه برای هزینه های مدیریت سرور و یا کارهای فنی متفرقه انجام شده و همچنین سرویس های فعال کاربران را ندارد و کاربران موظفند تحت شرایط مجاز از سرویس خود تا پایان سررسید استفاده نمایند.


10- امنیت

مسئولیت حذف و نگهداری اطلاعات حساب کاربری شما برعهده شما می باشد. مسئولیت هر گونه دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری شما بر عهده مشتری می باشد و گیمز5 مسئولیتی در این زمینه ندارد.

رمز عبور شما باید به اندازه کافی قوی باشد. مسئولیت حذف و نگهداری کلمه عبور بر عهده کاربر می باشد.

کاربارن موظف در بروز رسانی سرور و نرم افزارهای استفاده شده در سرویس خود می باشند و مسئولیت مشکلات بوجود امده در صورت عدم بروز رسانی به موقع بر عهده کاربر می باشد.

استفاده از برنامه هایی که ممکن است دارای مشکل یا حفره امنیتی باشند، ممکن است امنیت و سلامت سرور را به خطر خواهد انداخت و در صورت نفوذ و ایجاد مشکلات امنیتی و حذف اطلاعات از این طریق مسئولیتی بر عهده گیمز5 نخواهد بود.

استفاده از کد، اسکریپت، plugin، module و … دارای مشکل امنیتی روی وب سایت غیر مجاز می باشد و در صورت بروز مشکل برای سرور از جمله ایجاد process های فراوان و افزایش load سرور و یا نفوذ به محتوای وب سایت و ایجاد کدهای مخرب در فایل ها، مسئولیت آن برعهده مشترک می باشد و در صورت لزوم سرویس مسدود و تا زمان عدم رفع مشکل و پاکسازی بازگشایی نخواهد شد و هیچ گونه اعتراضی در این زمینه مسموع نخواهد بود.

در صورت ایجاد نقص فنی عمدی و یا به خطر اندختن سیستم امنیتی سرویس ها از سمت کاربر مسئولیت کیفری و مدنی آن بر عهده کاربران ناقض قوانین می باشد و گیمز5 مجاز به تحقیق و پیگیری قضایی مشکلات ایجاد شده می باشد.

گیمز5 مسئولیتی در جهت رفع مشکلات امنیتی سرویس و سایت شما ندارد و در صورت بروز مشکل امنیتی تنها در صورت درخواست رفع مشکل امنیتی و پرداخت هزینه های آن، مشکلات امنیتی تا جای ممکن بررسی و رفع خواهد شد و تضمینی در جهت عدم بروز مجدد آن وجود ندارد.

به طور کلی هیچ راه تضمین کننده ای برای جلوگیری از حملات وجود ندارد و تنها راه هایی برای جلوگیری از برخی روش های متداول و کم کردن اثرات سایر روش ها موجوداست، بنابراین گیمز5 تمام تلاش معقول و منطقی خود را جهت جلوگیری و مقابله با این گونه مشکلات می نماید.

در صورت درخواست کتبی مقام قضایی و یا دستگاه و ارگان مجاز، مبنی بر وجود موارد مخالف قانون و یا اخطارهای ارسال شده از سمت دیتاسنتر مبنی در وجود مشکلات امنیتی، گیمز5 موظف به اعمال قانون و مسدود سازی و یا جمع آوری سرویس خواهد بود. در صورت نیاز اطلاعات هویتی شما در اختیار مراجع ذی صلاح قرار خواهد گرفت.