مدیریت پشتیبانی : 09390685846
مدیریت فروش : 09335378921

گیمز5 بستری مناسب جهت سرور های شما

بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت

غیر فعال شدن درگاه پرداخت

جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - زمان: ۰۸:۲۰


با درود و احترام خدمت مشتریان محترم. به دلیل برخی مشکلات موجود و نتوانستن ارائه خدمات با کیفیت مطلوب درخور مشتریان همیشگی گیمز5، به صورت موقت امکان پرداخت هزینه بابت سفارش جدید و یا پرداخت هزینه بابت تمدید سرویس وجود ندارد. در صورت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب، مجددا درگاه پرداخت و امکان پرداخت فعال خواهد شد. تا زمان فعال سازی مجدد، دارندگان سرویس های موجود می توانند در این مدت،...

بیشتر »




پیگیری حملات شبکه ای و ارسال شکواییه

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - زمان: ۱۸:۰۴


با درود و احترام خدمت مشتریان و کاربران محترم.   با توجه به حملات اینترنتی و مشکلات ایجاد شده، شکواییه برای پیگیری هرچه سریعتر مشکل، به ثبت رسیده شد که به شرح زیر می باشد : با تشکر از صبر و شکیبایی شما عزیزان.   محمد قاسمی | مدیریت پشتیبانی سرور های گیمز5 - سپنتا

بیشتر »




مشکل حملات اینترنتی متعدد و اختلال در نحوه خدمات رسانی سرویس ها

پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - زمان: ۲۳:۳۰


با درود و احترام خدمت مشتریان و کاربران محترم از تاریخ چهارشنبه - ۲3 دی ۱۳۹۴، ترافیک عظیمی به عنوان حلملات اینترنتی، از سمت آی پی های بسیار زیاد و داخلی کشور در حال دریافت می باشد. لذا برای پیگیری و حل چنین مشکل حادی نیاز به پیگیری از سمت مراجع قانونی می باشد. توجه داشته باشید که سرور های گیمز5 دارای Firewall اختصاصی و سخت افزاری نیز می باشد، ولی این مشکل و تعداد حملات بالاتر از حد...

بیشتر »




مشکل سخت افزار شبکه ای شرکت

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - زمان: ۲۰:۳۵


مشکل جدید پیش آمده به صورت سخت افزاری بوده و از تجهیزات شبکه ای شرکت می باشد. همکاران در بخش شبکه هنوز مشغول کار بر روی این موضوع هستند. اطلاع داده اند که، تا فردا ظهر ان شاء الله مشکل حل خواهد شد.   با تشکر از صبر و شکیبایی شما. مدیریت پشتیبانی گیمز5 | قاسمی

بیشتر »




الزامی شدن تایید شماره تلفن همراه، برای تمامی کاربران

سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - زمان: ۲۲:۲۶


بنا به سیاست جدید شرکت سپنتا و صحبت های انجام شده، تمامی کاربران موظف به تایید شماره تلفن خود می باشند. از این رو، کاربرانی که تا به حال شماره خود را تایید نکرده و یا کاربران جدید پرتال می باشند، پس از اولین ورود به صورت خودکار به صفحه تایید شماره ارسال خواهند شد و تا زمانی که شماره خود را تایید نکرده باشند، قادر به استفاده از پرتال نمی باشند و سرویس آنها معلق خواهد شد. لطفا تا آخر...

بیشتر »




راه اندازی پنل مشتریان گیمز5 - سپنتا

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - زمان: ۰۷:۳۷


با درود و احترام. ازاین پس، برای سفارش و مشکلات مالی و پشتیبانی خود، می توانید از پنل مشتریان راه اندازی شده استفاده نمایید. آدرس پرتال : http://client.games5.ir با تشکر | تیم مدیریتی گیمز5

بیشتر »






RSS مشاهده RSS